20/09/2020

,

San Andrés Kim, Pablo Chong y compañeros mártires

Volteo de campás coma alegría e esperanza

Volteo de campás coma alegría e esperanza

ÁS 12 DO DOMINGO DE PASCUA

AS PARROQUIAS VOLTEARÁN AS CAMPÁS PARA ANUNCIAR A RESURRECCIÓN E A ESPERANZA

No Domingo de Pascua, celebración da resurrección de Cristo e a súa vitoria sobre a morte, numerosas parroquias da diocese de Tui-Vigo, como noutras dioceses e a proposta da Conferencia Episcopal, repenicarán as campás dos seus templos, ás 12 do mediodía, unidos ao Papa Francisco na súa bendición “ urbi et orbe”, que convoca co lema: Xesucristo resucitou, anuncia e realiza a vitoria da vida sobre a morte. Somos testemuñas desta esperanza. É un xesto que busca tamén acompañar a soidade de miles de persoas que faleceron e mostrar esperanza e consolo aos seus familiares.

Na diocese serán moitas as igrexas que secunden esta iniciativa, segundo as posibilidades dos campaneros para non incumprir coas normas de sanidade que imperan nestas circunstancias. Certamente repenicarán as campás da catedral de Tui e da Concatedral viguesa, as da igrexa de san Esteban de Beade ou os Liñares, así como as das principais vilas e parroquias do Porriño, A Guarda, A Cañiza, Redondela, Arcade, Soutomaior…

“A expresión maior do drama que estamos a vivir é a morte de miles de persoas en soidade e, ás veces, na desesperación e falta de consolo dos seus familiares, di a carta aos Bispos da Comisión Executiva da CEE. A maneira de despedir aos defuntos, celebrar ritos de esperanza e acompañar o duelo dos seus deudos, está na orixe da civilización. A actual crise socava este alicerce. A Igrexa é depositaria da esperanza que brota da fe en Cristo morto e resucitado e compártese na caridade. Tocamos as campás para ofrecer esta esperanza a quen hoxe máis a necesitan”.

NOTA DE LA CONFERENCIA EPISCOPAL ESPAÑOLA

Ante la próxima celebración de la resurrección de Cristo y su victoria sobre la muerte, la Comisión Ejecutiva ha propuesto, repicar las campanas de todos los templos, este Domingo de Resurrección, a las 12 del mediodía, unidos al Papa Francisco en su bendición “urbi et orbi”, que convoca con el lema: Jesucristo ha resucitado, anuncia y realiza la victoria de la vida  sobre la muerte. Somos testigos de esta esperanza.

Es un gesto que busca también acompañar la soledad de miles de personas que han fallecido y mostrar esperanza y consuelo a sus familiares.

Texto completo de la carta de la Comisión Ejecutiva

Querido hermano en el episcopado:

La Iglesia celebra este Domingo de Pascua la victoria de Cristo sobre la muerte. Este anuncio nuclear de nuestra fe tratamos de hacerlo llegar con múltiples testimonios e iniciativas. Deseamos pregonarlo, aun con lágrimas en los ojos.

La Comisión Ejecutiva de la CEE hace esta propuesta: Voltear las campanas de todos nuestros templos el Domingo de Resurrección a las 12 del mediodía unidos al papa Francisco en su bendición “urbi et orbi” con este lema:

Jesucristo ha resucitado, anuncia y realiza la victoria de la vida  sobre la muerte. Somos testigos de esta esperanza.

La expresión mayor del drama que estamos viviendo es la muerte de miles de personas en soledad y, a veces, en la desesperación y falta de consuelo  de sus familiares. La manera de despedir a los difuntos, celebrar ritos de esperanza y acompañar el duelo de sus deudos, está en el origen de la civilización. La actual crisis socava este pilar.  

La Iglesia es depositaria de la esperanza que brota de la fe en Cristo  muerto y resucitado y se comparte en la caridad. Tocamos las campanas para ofrecer esta esperanza a quienes hoy más la necesitan.

Madrid, 10 de abril de 2020, Viernes Santo

*Conferencia Episcopal Española

https://conferenciaepiscopal.es/campanas-para-anunciar-la-resurreccion-y-la-esperanza

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on print
Imprimir