20 de Abril de 2024

20 de Abril de 2024

Santa Inés de Montepulciano

Outros actos de Semana Santa

Foto: © Banco de imágenes gratuito Cathopic.

Toda a Igrexa Universal celebra a Semana Santa con gran fervor e de diferente maneira. Na nosa diocese, celebrámola en 276 puntos diferentes, tantos como comunidades parroquiais existen no territorio eclesial da diocese, cada un cos seus propios horarios de culto e as súas propias particularidades.

Convidámoste a enviarnos os horarios de referencia da túa parroquia ou comunidade para dalos a coñecer a todos os diocesanos e diocesanas pero tamén a todas aquelas persoas que poidan estar a pasar estes días de vacacións nalgún punto da nosa diocese. Escríbenos ao correo: medios@diocesetuivigo.org.

Mondariz Balneario

Xoves 14:

• 20 horas | Santa Misa.
  • 22 horas | Hora Santa.

Venres 15:

• 20 horas | Oficio da Paixón do Señor
  • 21:30 horas |Procesión do Santo Enterro

Sábado 16:

• 21:30 horas | Vixilia Pascual

Hora Santa na Inmaculada Concepción de Vigo

Xoves 14:

• 20 horas | Santa Misa.
  • 20:45 horas | Hora Santa.

O xoves Santo despois do oficios, os mozos da parroquia da Inmaculada de Vigo imos compartir con el un momento moi especial.  Convidámoste a compartir este momento!!

Semana Santa en A Franqueira, S. Bartolomeu da Lamosa e Santiago de Prado de Canda

Semana Santa en Tui

Consulta todos os horarios de culto da Semana Santa tudense

Semana Santa en Vigo

Consulta todos os horarios de culto da Semana Santa viguesa.