19 de Abril de 2024

19 de Abril de 2024

San León IX

Mons. Luís Quinteiro presidirá a eucaristía conmemorativa da Sagrada Familia

Foto: El obispo de Tui-Vigo, Luis Quinteiro, preside la vigilia conmemorativa de la Sagrada Familia el 26 de diciembre de 2020.

Coincidindo coa festa litúrxica da Sagrada Familia, o bispo de Tui-Vigo,  Mons. Luís Quinteiro Fiuza, presidirá a eucaristía no templo parroquial de Santiago o Maior de Vigo ás 12:30 horas do domingo 26 de decembro.

A través desta celebración, a delegación diocesana de Pastoral Familiar quere revalorizar o sentido do matrimonio no medio da sociedade actual xa que, como expresan os seus delegados, “son as familias, como Igrexas domésticas, as que poden ofrecer o primeiro anuncio da beleza do amor, apoiar, fortalecer e animar a outras familias”. Por iso, convida a todas as parellas que ao longo deste ano cumprisen as súas vodas de ouro ou prata a renovar os seus votos nesta eucaristía de acción de grazas por todas as familias do mundo para que, a exemplo do fogar de  Nazaret, convértanse en lugares de encontro e fraternidade.

Para participar na celebración mediante a renovación de votos matrimoniais, só hai que enviar un correo a pfamiliar@diocesetuivigo.org.

A Igrexa católica conmemora esta Xornada da Sagrada Familia no marco do “Ano Familia  Amoris  Laetitia, que se inaugurou o pasado mes de marzo coincidindo co 5º aniversario da publicación da  exhortación  apostólica  Amoris  Laetitia que o papa Francisco dedica á beleza da alegría do amor fraternal. Este ano dedicado especialmente á familia concluirá o 26 de xuño de 2022, no X Encontro Mundial das Familias en Roma co Santo Padre.

Na súa mensaxe deste ano e en sintonía co lema da xornada, os bispos da Conferencia Episcopal Española convidan a facer resoar o anuncio do Evanxeo da familia. «As familias, como igrexas domésticas, tamén deben converterse en discípulas misioneiras dese amor. Frecuentemente son quen está mellor situadas para ofrecer este primeiro anuncio, apoiar, fortalecer e animar a outras familias» que logo dará lugar á acollida e ao acompañamento «a cada unha e a todas as familias para que poidan descubrir a mellor maneira de superar as dificultades que se atopan no seu camiño».