29 de Marzo de 2024

29 de Marzo de 2024

San Eustasio

Nomeamentos do 31 de marzo de 2023

O bispo de Tui-Vigo nomeou párroco de santa Mariña de Cabral ao sacerdote Isaac de Vega Arribas. A parroquia estaba vacante tras o recente falecemento do veterano párroco don Avelino Rodríguez. Isaac de Vega Arribas naceu en Porriño hai 69 anos e é sacerdote desde hai 44 anos. Os primeiros anos do seu ministerio sacerdotal realizar a diocese de Ourense primeiro como vigairo parroquial en Santa Teresita do Neno Jesús da cidade ourensá; logo estivo 3 anos como formador no Seminario Menor desa diocese, para trasladarse despois ao Perú onde permaneceu durante 10 anos como misioneiro. Á volta incorporouse a esta diocese desempeñando durante moitos anos a capellanía do Centro Penal da Lama (1998), encargo que compatibilizou coa atención ás parroquias próximas de Berducido e Barbudo; desde 2015 foi, ademais, párroco da Lama, Anceu, Antas e Seixido.