2/10/2022

,

Santos Ángeles Custodios
2/10/2022

,

Santos Ángeles Custodios

O equipo sinodal da CEE anímanos a seguir camiñando xuntos con ilusión e esperanza

O equipo sinodal da CEE anímanos a seguir camiñando xuntos con ilusión e esperanza
Foto: Diseño creado por la secretaría diocesana para el Sínodo de los Obispos 2023.

«Moito ánimo nesta tarefa compartida e non nos deixemos roubar a alegría e a esperanza». É a mensaxe que o equipo  sinodal da Conferencia Episcopal Española (CEE) quere transmitir aos responsables da fase  sinodal diocesana neste comezo de ano.

Tras a paréntese do Nadal, o equipo  sinodal da CEE enviou un comunicado aos responsables diocesanos para agradecer o servizo que están a realizar nas súas dioceses e animar a seguir traballando con este mesmo ímpeto e entusiasmo a pesar das dificultades que está a crear, de novo, a pandemia.

Seguir facendo camiño xuntos,  sinodalmente, con ilusión e esperanza

As primeiras liñas deste comunicado son para felicitar este ano que comeza co desexo de que «sigamos facendo camiño xuntos,  sinodalmente, con ilusión e esperanza».

Nun escenario marcado pola nova onda da pandemia, o equipo  sinodal da CEE, anima «a seguir levando a cabo o proceso  sinodal que con tanto entusiasmo e ímpeto iniciamos no primeiro trimestre do curso». E matiza, «é moi importante continuar co itinerario que deseñamos en cada unha das Dioceses (parroquias, movementos e asociacións, vida consagrada, etc.), aínda no medio das dificultades creadas pola pandemia».

Un tempo de graza que o Señor nos regala

O equipo  sinodal da CEE lembra que «estamos ante un  kairós, un tempo de graza que o Señor nos regala para camiñar xuntos, desde a comuñón, a participación e a misión, e non podemos deixar pasar esta oportunidade». Por iso, «convidan a seguir facendo experiencia nas vosas realidades eclesiais de sinodalidad vivida>» e a visibilizar nos medios de comunicación este proceso.

Tamén aproveitan este escrito para destacar a importancia de que esta consulta sexa ampla, «que permita escoitar non só aos máis próximos, senón tamén a aquelas persoas que, por diversos motivos, non participan habitualmente na vida da Igrexa».

En definitiva, resumo, «trátase, de que descubramos que nos atopamos vivindo unha aventura eclesial apaixonante, nova, na que non sabemos que nos agarda, non coñecemos por onde e como discorrerá este camiño, pero o que si sabemos é que o Espírito Santo guíanos e estamos chamados a ser instrumentos neste tempo de renovación  profunda, e, por tanto, de esperanza». 

«Gracias polo servizo que estades a realizar»

O equipo  sinodal da CEE tamén quere, neste comezo de ano, dar as gracias «polo servizo que estades a realizar nas vosas Dioceses, xunto co Equipo que colabora convosco». Ademais aproveita para reiterar a súa dispoñibilidade: «estamos ao voso servizo para calquera dúbida, suxestión e para acompañarvos en calquera acto que organicedes nas vosas dioceses».

«Moito ánimo nesta tarefa compartida e non nos deixemos roubar a alegría e a esperanza», conclúe o comunicado.

Estimados hermanos:

En primer lugar, en nombre del Equipo Sinodal de la CEE os deseamos un Feliz Año Nuevo 2022, en el que sigamos haciendo camino juntos, sinodalmente, con ilusión y esperanza.

Nos encontramos a la vuelta de las vacaciones de Navidad e inmersos en nueva ola de la pandemia, que está causando numerosos contagios, ingresos en hospitales y algunas muertes.

En este escenario, os animamos a seguir llevando a cabo el proceso sinodal que con tanto entusiasmo e ímpetu iniciamos en el primer trimestre del curso. Por eso, es muy importante continuar con el itinerario que hemos diseñado en cada una de las Diócesis (parroquias, movimientos y asociaciones, vida consagrada, etc.), aún en medio de las dificultades  creadas por la pandemia.

No olvidemos que estamos ante un kairós, un tiempo de gracia que el Señor nos regala para caminar juntos, desde la comunión, la participación y la misión, y no podemos dejar pasar esta oportunidad.

Os invitamos a seguir haciendo experiencia en vuestras realidades eclesiales de “la sinodalidad vivida” y para eso será fundamental visibilizar en los medios de comunicación propios y en los públicos el proceso sinodal con testimonios, entrevistas, reportajes, etc.

Tengamos en cuenta también la importancia de que esta consulta sea amplia, que permita escuchar no sólo a los más cercanos, sino también a aquellas personas que, por diversos motivos, no participan habitualmente en la vida de la Iglesia.

Se trata, en definitiva, de que descubramos que nos encontramos viviendo una aventura eclesial apasionante, novedosa, en la que no sabemos qué nos aguarda, no conocemos por dónde y cómo discurrirá este camino, pero lo que sí sabemos es que el Espíritu Santo nos guía y estamos llamados a ser instrumentos en este tiempo de renovación  profunda, y, por tanto, de esperanza.  

Desde el Equipo Sinodal de la CEE queremos daros las gracias por el servicio que estáis realizando en vuestras Diócesis, junto con el Equipo que colabora con vosotros.

Finalmente, aprovechamos esta ocasión para manifestaros, una vez más, nuestra entera disponibilidad como Equipo Sinodal de la CEE. Estamos a vuestro servicio para cualquier duda, sugerencia y para acompañaros en cualquier acto que organicéis en vuestras Diócesis.

Mucho ánimo en esta tarea compartida y no nos dejemos robar la alegría y la esperanza.

Equipo Sinodal de la CEE

Comunicado do Equipo sinodal da Conferencia Episcopal Española aos responsables diocesanos para a fase sinodal diocesana (texto íntegro)
Facebook
Twitter
Email
WhatsApp