20 de Abril de 2024

,

Santa Inés de Montepulciano

Programa de actividades para a Semana da Caridade 2021

Cada ano, coincidindo coa festa do Corpus Christi, a Iglesia celebra o día da Caridade, que, nesta ocasión, será o vindeiro xoves 3 de xuño. Baixo o lema «Sexamos máis pobo», Cáritas Española quere visibilizar a rede de solidariedade que nace contorna á acción  caritativa da Igrexa con máis de 7.000 millóns de persoas que se coñecen e axúdanse porque forman parte do pobo de Deus.

Desde a delegación diocesana de Tui-Vigo, desenvolveron un programa de actividades desde o vindeiro luns, 31 de maio, ata o domingo 6 de xuño, para celebrar con iso o día da Caridade.

O programa comezou, esta mañá, coa presentación, en rolda de prensa, da memoria de actividades da entidade diocesana desde a nave do proxecto téxtil. No acto estiveron presentes, o delegado diocesano de Acción  Caritativa e Social, Javier Alonso, o director de Cáritas Tui-Vigo, Gonzalo  Davila, e o responsable de comunicación, Juan Lago.

Pola tarde, comezará o ciclo de conferencias gratuítas que serán retransmitidas por  Zoom de luns a mércores ás 18:30 horas. A primeira delas, «A economía circular na industria téxtil», correrá a cargo da coordinadora do proxecto téxtil “Servizos Comerciais de Inserción Laboral”, María Luz Jorge Fonte.

O martes tomará a substitución Pablo Osorio, técnico de emprendemento de Cáritas, coa relatorio «Emprendemento de trincheira».  Finalmente, a directora do Centro de Atención de Día, Nuria Parada Aria, impartirá a charla «O noso futuro, os nosos soños».

Na festa do Corpus Christi, o bispo de Tui-Vigo, Luís Quinteiro Fiuza, celebrará o Día da Caridade coa eucaristía que presidirá o xoves 3 de xuño, ás 20:30 horas, no templo parroquial do Corazón de María. Debido ás limitacións de aforo, a misa será retransmitida en  streaming a través da canle de Youtube da parroquia.

O venres, 4 de xuño, Cáritas de Tui-Vigo únese ao Centro  Stella  Maris de Atención do Mariño e ao Centro de Esocita de Vigo na xornada de formación en escoita e acompañamento. Valentín  Rodil, responsable da Unidade Móbil de Atención en Crise e Duelo San Camilo, impartirá a formación «Acompañamento aos mariños en tempos de pandemia» que será retransmitida en  streaming a través da canle de Youtube da Diocese de Tui-Vigo.

Finalmente, o vindeiro domingo, 6 de xuño, as 276 parroquias da Diocese de Tui-Vigo celebrarán o Día da Caridade destinando a colecta dese día a Cáritas para que, dese modo, a entidade poida continuar desenvolvendo o seu labor de acompañamento aos colectivos máis desfavorecidos.

Cáritas deTui-Vigo presente su programa de actividades para la Semana de la Caridad.