28 de Marzo de 2024

San Sixto III
28 de Marzo de 2024

San Sixto III

A confraría de Santiago Apóstolo organiza un retiro espiritual aberto a todo o mundo

O vindeiro sábado, 7 de novembro, a confraría de Santiago Apóstolo convida a todos os diocesanos a participar no seu retiro espiritual que celebran todos os anos na igrexa de Santiago o Maior de Vigo.

O retiro estará a cargo do pai Lorenzo Ramos, irmán salesiano e párroco da comunidade parroquial de María  Auxiliadora de Vigo. A primeira meditación será ás dez e media da mañá, seguida da celebración da Santa Misa ás once e media. Posteriormente, os participantes poderán gozar dunha segunda meditación que será ás doce e media.

Esta é unha das actividades que a confraría de Santiago Apóstolo organiza todos os anos dentro da súa programación habitual, que este ano se viu entorpecida pola pandemia do COVID-19.

Ademais deste retiro espiritual, a confraría organiza unha conferencia impartida polo deán da catedral de Santiago de Compostela, Segundo Pérez, para o xoves 26 de novembro. Será ás oito da tarde no templo parroquial de Santiago o Maior de Vigo, despois da misa das sete e media.