26 de Abril de 2024

26 de Abril de 2024

San Isidoro

A Igrexa celebra por primeira vez a Xornada dos Avós e Persoas Maiores

O próximo 26 de xullo a Igrexa en España celebra por primeira vez a Xornada Mundial dos Avós e Persoas Maiores. Unha xornada instaurada polo papa Francisco ao redor da festividade de San Joaquín e Santa Ana cuxo tema escollido vira contorna ao  versículo bíblico: «Eu estou contigo todos os días» (cf.  Mt 28, 20).

O papa Francisco, a través do lema deste ano, quere expresar en primeiro lugar a proximidade do Señor na vida de cada persoa maior. Os bispos españois, resaltan que, Xesucristo é o amigo que nunca falla, o que sempre está presente nas nosas vidas. De maneira especial neste difícil momento de pandemia, estas palabras teñen eco no corazón de tantas persoas maiores que experimentaron a soidade e o medo durante este período.

Na diocese de Tui-Vigo, a Xornada Mundial dos Avós e as Maiores celebrarase o venres 23 de xullo cunha eucaristía presidida polo bispo Mons. Luís Quinteiro Fiuza. Desde a delegación diocesana de Pastoral Familiar, convidan a todos membros da comunidade diocesana —sacerdotes, mocidade, familias, persoas maiores…— a participar nesta misa para celebrar, como Igrexa, esta primeira Xornada Mundial.